مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-30سياسي

جشنواره گردشگری بیابانک با نام «دروازه کویر سمنان» برگزار می شود


رییس شورای اسلامی روستای بیابانک از برگزاری چهارمین جشنواره گردشگری بیابانک با نام «دروازه کویر سمنان» در شهریورماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، محمدهادی ایزدفر، رییس شورای اسلامی روستای بیابانک و مدیرعامل انجمن حامیان و دوستداران توسعه پایدار بیابانک صبح امروز در نخستین نشست مطبوعاتی و افتتاحیه دبیرخانه دائمی چهارمین جشنواره گردشگری بیابانک دروازه کویر سمنان که با حضور جمعی از خبرنگاران در محل دائمی این دبیرخانه در دهیاری روستای بیابانک برگزار شد، اظهار کرد: هرساله توسط دهیاری، شورای اسلامی روستا، انجمن حامیان و دوستداران توسعه پایدار بیابانک جشنواره ای به نام جشنواره گولاچ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه گولاچ یک شیرینی محلی، خاص و منحصر به فرد روستای بیابانک است، گفت: این شیرینی در فهرست آثار معنوی کشور به ثبت رسیده است.

رییس شورای اسلامی روستای بیابانک با اشاره به برگزاری جشنواره گولاچ در بیابانک در سنوات گذشته در روز سوم فروردین ماه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا جشنواره گولاچ نیز دو سالی برگزار نشد و امسال نیز (یعنی نوروز 1402) به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان برگزار نشد؛ بنابراین برگزاری این جشنواره بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به 30 شهریورماه امسال موکول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گردشگری بیابانک با نام «دروازه کویر سمنان» برگزار می شود

جشنواره گردشگری بیابانک با نام «دروازه کویر سمنان» برگزار می شود