مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-10اقتصادي

خدمات جهاد دانشگاهی به ماندگاری نخبگان در استان مرکزی کمک می کند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: خدماتی که توسط جهاد دانشگاهی بویژه در بخش درمان ارائه می شود به ماندگاری نخبگان در استان کمک می کند.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: خدماتی که توسط جهاد دانشگاهی بویژه در بخش درمان ارائه می شود به ماندگاری نخبگان در استان کمک می کند.

نوربخش عسگری، دوشنبه 19 تیرماه در جریان بازدید از جهاد دانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی سازمان مدیریت، رصد و تدوین برنامه های توسعه اجتماعی و فرهنگی است چراکه بخش های فرهنگی و اجتماعی از ارکان اساسی توسعه هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی تصریح کرد: بخشی از توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی، مربوط به کارهای جدید پژوهشی و نو و ارائه خدمات برتری است که به ماندگاری نیروهای جوان و نخبگان در استان کمک می کند.

عسگری ضمن تقدیر از خدمات جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: خدماتی که جهاد دانشگاهی بویژه در حوزه درمان انجام می دهد از نظر آمایشی به ماندگاری مردم و به خصوص نخبگان و نیروهای متخصص در استان کمک می شود.

این نخبگان برای مثال در یک واحد تحقیقاتی و دانشگاهی خدمت می کنند و ماندگاری آنها در استان و فعالیت آنها در بخش های مختلف تخصصی، منجر به توسعه استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جهاد دانشگاهی به ماندگاری نخبگان در استان مرکزی کمک می کند

خدمات جهاد دانشگاهی به ماندگاری نخبگان در استان مرکزی کمک می کند