مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 01:352023-07-01ورزشي

تیم 13 نفره ی تبریزی در مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه حضور می یابد


مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی مهارت سال جاری در شهر لیون فرانسه برگزار می شود که آذربایجان شرقی با یک تیم 13 نفره در حرفه های مختلف در این مسابقات حضور می یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی مهارت سال جاری در شهر لیون فرانسه برگزار می شود که آذربایجان شرقی با یک تیم 13 نفره در حرفه های مختلف در این مسابقات حضور می یابد.

علی مشایخی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جشنواره به عنوان یک اتفاق بی نظیر در تبریز در حال رقم خوردن است که شاهد آوازه ی آن در سطح کشور هستیم و ما در حوزه ی مهارتی و آموزش های اشتغال محور در کنار برگزار کنندگان این جشنواره هستیم.

وی ادامه داد: برگزاری اولین مسابقات آزاد مهارتی طراحی و دوخت لباس اجتماع بر اساس مدل قجری تبریزی افتخاری بزرگ برای استان است که این جشنواره از تاریخ 25 تا 27 تیرماه در تبریز برگزار می شود.

مشایخی با اشاره به چگونگی شرکت در این جشنواره، بیان کرد: علاقمندان به این جشنواره باید تا 22 تیرماه آثار خود را در قالب قجری به دبیرخانه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم 13 نفره ی تبریزی در مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه حضور می یابد

تیم 13 نفره ی تبریزی در مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه حضور می یابد