مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-07بين الملل

15 اقدام عملی جهان اسلام در پاسخ به قرآن سوزی در سوئد


بازتاب گسترده جنایت قرآن سوزی در سوئد همچنان در سراسر جهان اسلام ادامه دارد و هر کشور فراخور نوع روابط بین المللی خود فراخوان محکومیت منتشر می کند یا دست به تحریم دیپلماتیک و اقتصادی سوئد می زند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: مسلم است طبق اعتراف دولت سوئد جنایت قرآن سوزی در این کشور در چارچوب آزادی بیان نیست؛ آن هم از سوی کشورهای مدعی اروپایی که خود سردمدار زیر سؤال بردن آمار و ارقام جنایت هولوکاستی هستند که هیتلر رقم زده بود.

به عنوان نمونه، پس از انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اکرم (ص) در نشریه دانمارکی، یکی از مسئولان آن بدون عذرخواهی از مسلمانان، اعلام کرد قصد دارد کاریکاتورهای مشابهی در نقد نازی ها و هولوکاست منتشر کند؛ هرچند وی همان روز اظهاراتش را پس گرفت، ولی تهدید به اخراج شد و به مرخصی اجباری رفت! نمونه های زیادی از این رفتار متناقض و عجیب غربی ها وجود دارد، ازجمله شخص امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه که انتشار کاریکاتورهای موهن از رسول خدا (ص) را آزادی بیان می داند.

برای اینکه مشابه این جنایت شنیع از سوی غربی ها تکرار نشود، واکنش های مطلوب و بازدارنده ای که لازمه آن همسویی جهان اسلام است، در زیر بیان می شود: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 اقدام عملی جهان اسلام در پاسخ به قرآن سوزی در سوئد

15 اقدام عملی جهان اسلام در پاسخ به قرآن سوزی در سوئد