مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-06اقتصادي

چگونگی واگذاری اتوبوس های وارداتی به متقاضیان گلستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان چگونگی واگذاری اتوبوس های وارداتی مورد تقاضای 19 شرکت حمل ونقل مسافری و راننده متقاضی دریافت این اتوبوس ها را تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان چگونگی واگذاری اتوبوس های وارداتی مورد تقاضای 19 شرکت حمل ونقل مسافری و راننده متقاضی دریافت این اتوبوس ها را تشریح کرد.

عادل مصدقی پیش از ظهر امروز پنج شنبه 15 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری وبینار سراسری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مدیران کل و معاونین حمل ونقل و تشکل های صنفی این بخش و نمایندگان دستگاه های مرتبط با موضوع واردات اتوبوس های بین شهری و نشست هم اندیشی با مشاوران حوزه راهداری استان، اظهار کرد: از همه ظرفیت مشاوران و پیمانکاران بومی استان در اجرای پروژه های راهداری و حمل ونقل استفاده شده و مسیر بهره مندی از دانش و تجربه آنها هموار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد تنوع و گستردگی فعالیت ها و حجم اعتبارات اداره کل هستیم، ادامه داد: در اجرای پروژه ها، کیفیت، نظارت و تسریع در بهره برداری آنها بسیار مهم بوده و لازم است مهندسین مشاور که به عنوان دایره المعارف از ابتدای آغاز پروژه حضور دارند، با نهایت دقت و برآورد بهینه و اقتصادی، پروژه ها را به سوی اجرا و بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی واگذاری اتوبوس های وارداتی به متقاضیان گلستان

چگونگی واگذاری اتوبوس های وارداتی به متقاضیان گلستان