مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 01:102023-07-12ورزشي

تاج: آکادمی شهرداری همدان جزو آکادمی های برتر کشور است


رییس فدراسیون فوتبال کشور با مشاهده ظرفیت های فوتبال استان همدان و طی بازدید از آکادمی فوتبال باشگاه شهرداری همدان گفت: آکادمی تیم فوتبال شهرداری همدان از آکادمی های برتر ایران است و نقش مهمی در کشف استعدادهای بومی دارد.

- تاج: آکادمی شهرداری همدان جزو آکادمی های "برتر کشور" است ایسنا/همدان رییس فدراسیون فوتبال کشور با مشاهده ظرفیت های فوتبال استان همدان و طی بازدید از آکادمی فوتبال باشگاه شهرداری همدان گفت: آکادمی تیم فوتبال شهرداری همدان از آکادمی های برتر ایران است و نقش مهمی در کشف استعدادهای بومی دارد.

مهدی تاج پس از بازدید از ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج و بررسی ظرفیت های فوتبال همدان، عصر چهارشنبه 21 تیرماه در بازدید از آکادمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، اظهار کرد: تماشای بازی استعدادها و کودکان و نوجوانان ما بسیار لذت بخش است و از دیدن این فضایی که در همدان ایجاد شده بسیار خوشحال شدم.

وی افزود: آکادمی شهرداری سالیان سال است که از منظم ترین آکادمی های فوتبال ایران است و توانسته بازیکنان ویژه ای به فوتبال ایران و همدان معرفی کند و نقش اساسی در کشف استعدادها دارد.

رییس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه تیم شهرداری طی سالیان اخیر با سرمایه گذاری بر روی بازیکنان بومی و تشکیل یک آکادمی برتر توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج: آکادمی شهرداری همدان جزو آکادمی های برتر کشور است

تاج: آکادمی شهرداری همدان جزو آکادمی های برتر کشور است