مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-28اجتماعي

آمادگی قصرشیرین برای مراسم روز عرفه


سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در مرز خسروی، گفت: امروز (7 تیر) و بعد از نماز ظهر و عصر این آیین معنوی در نقطه صفر مرزی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در مرز خسروی، گفت: امروز (7 تیر) و بعد از نماز ظهر و عصر این آیین معنوی در نقطه صفر مرزی برگزار خواهد شد.

محمد نجفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه، اظهار کرد: مانند سالیان گذشته مراسم دعای عرفه در مرز خسروی و نزدیک ترین نقطه به کربلای معلا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم دعای عرفه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود، پیش بینی کرد بیش از 800 نفر از مردم استان و حتی استان های دیگر در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال مرز خسروی به صورت 24 ساعته برای تردد زوار باز است و امکان اینکه برخی از زوار بخواهند بعد از مراسم دعا عازم کربلا شوند، احتمال اینکه امسال در مراسم روز عرفه نسبت به سال های گذشته میزبان تعداد بیشتری از مردم باشیم، وجود دارد.

نجفی از آمادگی کامل قصرشیرین برای ارائه خدمات به زواری که در مراسم عرفه شرکت می کنند خبر داد و تاکید کرد: با همراهی همه دستگاه ها امکانات رفاهی، حمل و نقل و پذیرایی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی قصرشیرین برای مراسم روز عرفه

آمادگی قصرشیرین برای مراسم روز عرفه