مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-20سياسي

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 40 امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در آستان مقدس 40 بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در آستان مقدس 40 بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی، اظهار کرد: ویژه برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی از روز گذشته(28 تیر) همزمان با آغاز ماه محرم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هدف از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه را تقویت باورهای دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی عنوان کرد و افزود: اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین (ع) و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه، استفاده حداکثری از ظرفیت هیات های مستقر در بقاع متبرکه به ویژه هیأت نوجوانان و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها به ویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 40 امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 40 امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه