مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-22اجتماعي

شبستر بیشترین خیرین مدرسه ساز را دارد


مدیر آموزش و پرورش منطقه شبستر گفت: شبستر بیشترین خیرین مدرسه ساز را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید گوزلی صبح پنج شنبه در انتخابات مجمع خیرین شبستر اظهار داشت: وجود خیرین مدرسه ساز در شهرستان و حضور آنان در پای فعالیت های آموزشی و فرهنگی، نشان از عمق درک و فهم و شعور آنهاست و از شاخص های ارزشمند مردم با فرهنگ شهرستان شبستر می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر در تشریح وضعیت آموزش و پرورش منطقه شبستر و مدارس آن گفت: بخش مرکزی شهرستان شبستر، با داشتن نزدیک به 14 هزار دانش آموز در مجموع 126 مدرسه، مرکب از 114 مدرسه دولتی و 12 مدرسه غیر دولتی، و با داشتن مجموع 582 کلاس درس در 94 ساختمان آموزشی و وجود 1141 نفر همکار شاغل، بزرگترین منطقه آموزش و پرورش شهرستان شبستر می باشد.

گوزلی افزود: بخش مرکزی شهرستان شبستر با داشتن 68 درصد دانش آموز در مدارس شهری و 32 درصد در مدارس روستایی از جمله شهرستانهای استان و کشور است که بیشترین جمعیت دانش آموزی شهری را به نسبت جمعیت داراست.

مدیر آموزش و پرورش منطقه شبستر با اشاره به مزیت های خیرین در ساخت و تجهیز مدارس عنوان کرد: شهرستان شبستر بیشترین خیرین مدرسه ساز را در سطح کشور دارد و این افتخار بزرگی برای شهرستان با فرهنگ شبستر است، و به همت خیرین عزیز، تقریباً در بیشتر شهرها و روستاهای شهرستان مدارس احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبستر بیشترین خیرین مدرسه ساز را دارد

شبستر بیشترین خیرین مدرسه ساز را دارد