مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-11سياسي

دستور معاون اول برای اجرای دقیق مصوبات هیئت وزیران درباره ساختار روابط عمومی ها


سپهر خلجی در دومین همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه از دستور معاون اول رییس جمهور برای تحقق کامل مصوبات گذشته هیئت وزیران درباره ساختار و تشکیلات روابط عمومی دستگاه های اجرایی و استانداری های سراسر کشور خبر داد.

- سپهر خلجی در دومین همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه از دستور معاون اول رییس جمهور برای تحقق کامل مصوبات گذشته هیئت وزیران درباره ساختار و تشکیلات روابط عمومی دستگاه های اجرایی و استانداری های سراسر کشور خبر داد.

سپهر خلجی، رییس شورای اطلاع رسانی دولت در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: شورای اطلاع رسانی دولت ضمن آسیب شناسی و بررسی موانع و مشکلات پیش روی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی و اقداماتی را در دستور کار دارد که می تواند این حوزه را تقویت و برخی موانع و مشکلات ساختاری آنان را مرتفع کند.

وی در این باره تصریح کرد: با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور و دستور معاون اول رییس جمهور، انشاالله مصوبات گذشته هیئت وزیران درباره ساختار و تشکیلات روابط عمومی دستگاه های اجرایی و استانداری ها احیا و مفاد آن اجرایی خواهد شد.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت همچنین از تشکیل کارگروه رتبه بندی مشاغل روابط عمومی ها و برنامه ریزی برای برگزاری آزمون متمرکز جذب کارشناسان روابط عمومی دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور معاون اول برای اجرای دقیق مصوبات هیئت وزیران درباره ساختار روابط عمومی ها

دستور معاون اول برای اجرای دقیق مصوبات هیئت وزیران درباره ساختار روابط عمومی ها