مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-03اجتماعي

گلایه های معلمان خرید خدمات از حقوقی که نگرفته اند تا مطالبه استخدام


تعدادی از معلمان خرید خدمات که نسبت به عدم پرداخت حقوق و مطالباتشان گلایه دارند، امروز در مقابل ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش در خیابان قرنی تهران تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تعداد معلمان تجمع کننده در مقابل ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش به حدود 150 نفر می رسد که اکثر از بانوان هستند؛ آنها با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی چون عدالت می خواهیم و حق ما بعد از 11 سال، استخدام است ، خواستار پرداخت حقوق شان و استخدام در آموزش و پرورش شدند.

  در گرمای هوای تیر که امسال گرم تر از همیشه به نظر می رسد، معلمان تجمع کننده به ستون های ورودی ساختمان کهنسال اما استوار وزارت آموزش و پرورش، پناه برده اند؛ گاهی بلند می شوند و در کنار سایر همکاران شان چند شعار سر می دهند و به فاصله ای کوتاه، دوباره به همان ستون ها تکیه می دهند تا خنک شوند.

  یکی از این معلمان که دارای تحصیلات کارشناسی بوده و 11 سال سابقه دارد، به خبرنگار فارس گفت: هنوز نگران حقوق پایان ماه بعد از این همه سال هستم .

شهریور 1398، رییس وقت سازمان برنامه و بودجه و سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست مشترک که در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، توافق کردند تا بند ک از تبصره 12 قانون بودجه اجرایی شود و بر اساس آن از اول مهر مجموعه حقوق، حق ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های معلمان خرید خدمات از حقوقی که نگرفته اند تا مطالبه استخدام

گلایه های معلمان خرید خدمات از حقوقی که نگرفته اند تا مطالبه استخدام