مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-18سياسي

امسال تمام شهرداری های همدان موظفند پروژه های تسهیل عبورومرور تعریف کنند


معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: امسال تمام شهرداری ها موظف هستند پروژه های تسهیل عبور و مرور تعریف، تهیه و ارائه کنند، - ایسنا/همدان معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: امسال تمام شهرداری ها موظف هستند پروژه های تسهیل عبور و مرور تعریف، تهیه و ارائه کنند، مکاتبات در حال انجام است و گزارش مکتوب آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

عبدالحسین نوری سه شنبه 27 تیرماه در جمع خبرنگاران، در زمینه بحث مناسب سازی در حوزه توانمندسازی مطرح کرد: ستون قائم توانمندسازی، مناسب سازی است به طوریکه اگر این موضوع اتفاق نیفتد همه فعالیت ها و تلاش های ما منتج به نتیجه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه لازم است رسانه ها وضعیت مناسب سازی استان را رصد کرده و هر جا لازم بود ورود کنند، خاطرنشان کرد: امسال یکسری اتفاقات افتاده به طوریکه سازمان بازرسی، دادگستری و دستگاه های نظارتی در بحث مناسب سازی ورود کرده و هر جا ساخت و سازی بر خلاف قوانین و مقررات صورت گیرد و حقوق افراد دارای معلولیت نادیده گرفته شود، به طور قطع برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: یک مدت رویکردها اقناعی و سیاست ها بر این اصل استوار بود که مدیران را توجیه و آگاه کنیم اما الان دیگر همه مطلع هستند و می دانند در ساخت و سازها با کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال تمام شهرداری های همدان موظفند پروژه های تسهیل عبورومرور تعریف کنند

امسال تمام شهرداری های همدان موظفند پروژه های تسهیل عبورومرور تعریف کنند