مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 00:352023-06-26سياسي

دعوت فرماندار ملایر از مردم برای شرکت در جشنواره ملی مبل و منبت


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از تمامی گردشگران داخلی و خارجی دعوت کرد تا با سفر به دیار کریمان و حضور در رویداد بزرگ ملی جشنواره مبلمان منبت، - ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از تمامی گردشگران داخلی و خارجی دعوت کرد تا با سفر به دیار کریمان و حضور در رویداد بزرگ ملی جشنواره مبلمان منبت، ضمن تجربه خریدی مطمئن و استفاده از جاذبه ها و برنامه های متنوع فرهنگی، میهمان کهن شهر ملایر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلمان اسماعیلی مطرح کرد: شهرستان ملایر در آستانه رویدادی بزرگ و ملی است تا از گذرگاه هنر صنعت مبل منبت، بار دیگر شکوه تاریخی اش را به تصویر بکشد.

اسماعیلی با اشاره به پشت سر گذاشتن روزهای سخت و اقدامات جهادی دولت سیزدهم در مهار همه گیری کرونا و طلوع دوباره روزهای روشن و امیدبخش، گفت: بار دیگر شهر جهانی مبل و منبت ملایر در سال مهار تورم، رشد تولید قابی چشم نواز در مسیر تحول و پیشرفت پیش روی خود دارد.

وی به تلاش شبانه روزی دولت، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از ماه ها پیش برای برگزاری چهارمین جشنواره مبل منبت افزود: چه زیباست وقتی نمایش خیرکننده هنر و فرهنگ ایرانی و اسلامی ملایر در دهه ولایت عید قربان تا عید غدیر به روی صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت فرماندار ملایر از مردم برای شرکت در جشنواره ملی مبل و منبت

دعوت فرماندار ملایر از مردم برای شرکت در جشنواره ملی مبل و منبت