مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-16سياسي

ایستادگی در برابر کانون های ثروت و قدرت در خوزستان با تمام توان


استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه مدیران در ملاقات ها و سرکشی ها باید به صورت یکسان عمل کنند، عنوان کرد: در مقابل کانون های ثروت و قدرت در استان با تمام توان خواهیم ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان شوشتر اظهار کرد: انتصابات مدیران یک شبه صورت نمی گیرد بلکه برای هرکدام فراز و فرودهای بسیاری را طی می کنیم.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه مدیران در ملاقات ها و سرکشی ها باید به صورت یکسان عمل کنند، عنوان کرد: در مقابل کانون های ثروت و قدرت با تمام توان خواهیم ایستاد، همه مردم باید وضعیت یکسانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان تبعیض در برخورد نداشته باشند؛ تاکید کرد: همه در برابر نظام و قانون یکسان هستند و مدیران باید با این نگاه فعالیت کنند.

استاندار خوزستان افزود: مسئولان به توصیه های تلفنی برخی افراد مفسد توجهی نکنند چرا که این توصیه ها به عنوان ضد ارزش باید در دستگاه اداری آورده شود.

وی در توصیه به مدیران تصریح کرد: مدیران در عمل مردم را فراموش نکنند تا نام نیکی از آن ها به یادگار بماند، اقدامات بسیار خوبی در روستاها به همت دولت در حال انجام است و امکان ارزشمندی مانند آلایندگی برای استان در نظر گرفته شده در بازدیدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در برابر کانون های ثروت و قدرت در خوزستان با تمام توان

ایستادگی در برابر کانون های ثروت و قدرت در خوزستان با تمام توان