مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-15اقتصادي

خرید 92 هزار تن گندم از کشاورزان همدان /پرداخت 23 درصد از بهای گندم


مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان از خرید 92 هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: تاکنون 15 هزار میلیارد ریال گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

- ایسنا/همدان مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان از خرید 92 هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: تاکنون 15 هزار میلیارد ریال گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

علی بایگانه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برآورد خرید تضمینی گندم در سال جاری 300 هزار تن بوده است، اظهار کرد: سال گذشته در همین مدت 137 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود که امسال به علت شرایط اقلیمی و تأخیر در مراحل رشد و برداشت گندم، 30 درصد کمتر از سال گذشته است به طوری که کشاورزان از اوایل تیرماه برداشت گندم را آغاز کردند.

مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه پیش بینی می شود 540 هزار تن گندم در استان همدان تولید شود، تصریح کرد: تاکنون 15 درصد از مزارع دیم و 25 درصد از مزارع آبی، گندم برداشت شده باشد.

بایگانه با اشاره به اینکه بهای خرید تضمینی گندم 150 هزار ریال است، خاطرنشان کرد: نرخ خرید تضمینی گندم 115 هزار ریال، 15 هزار ریال یارانه کود و بذر و 20 هزار ریال نیز جایزه تحویل گندم برای کشاورزان درنظر گرفته شده است ضمن اینکه کشاورزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 92 هزار تن گندم از کشاورزان همدان /پرداخت 23 درصد از بهای گندم

خرید 92 هزار تن گندم از کشاورزان همدان /پرداخت 23 درصد از بهای گندم