مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-30فرهنگي

یادگار «حاج قربان» یاد استاد را زنده کرد/ پایان اجراهای منطقه یک


سومین و آخرین شب میزبانی استان گلستان(منطقه یک) در شهر گنبدکاووس از جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور هنرمندانی از استان های گلستان، مازندران، - سومین و آخرین شب میزبانی استان گلستان(منطقه یک) در شهر گنبدکاووس از جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور هنرمندانی از استان های گلستان، مازندران، البرز و خراسان شمالی سپری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران، اجراهای منطقه یک نوزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شامگاه روز پنجشنبه هشتم تیرماه با اجراهایی از هنرمندان استان های گلستان، مازندران، البرز و خراسان شمالی در شهر گنبد کاووس به پایان رسید.

نخستین اجرای صحنه ای شب گذشته به گروه نجوای کتول از استان گلستان تعلق داشت؛ این گروه 8 نفره با حضور در صحنه به اجرای 12 قطعه مختلف پرداختند.

طلوع ، آواز هرایی ، آواز کله کش کوتاه ، ریز مقام ، آواز کله کش وسط ، ترانه چینی اِم ، آواز کله کش بلند (مقام کوچ) ، ترانه سر طِلا ، ترانه لاره ، ترانه شاه داماد و ترانه حِنا حِنا قطعاتی بودند که توسط نوازندگان این گروه نواخته شد و خواننده این گروه نیز با همراهی نوازندگان آن ها را خوانندگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگار «حاج قربان» یاد استاد را زنده کرد/ پایان اجراهای منطقه یک

یادگار «حاج قربان» یاد استاد را زنده کرد/ پایان اجراهای منطقه یک