مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-22دانش

سامانه درگاه جامع فرهنگی وزارت علوم رونمایی شد


سامانه درگاه جامع فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور وزیر علوم، معاون فرهنگی وزارت علوم و برخی از معاونان فرهنگی دانشگاه ها رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از سامانه درگاه جامع فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور وزیر علوم ، معاون فرهنگی وزارت علوم و برخی از معاونان فرهنگی دانشگاه ها برگزار شد.

سامانه درگاه جامع فرهنگی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور به منظور ساماندهی، انسجام بخشی و پایش مستمر فرایندهای فرهنگی مختلف در سطح دانشگاه ها طراحی و راه اندازی شده است.

این سامانه ضمن وحدت بخشی به رویه ها، اسباب آن را فراهم می آورد تا هاب اطلاعات فرهنگی دانشگاه ها شکل بگیرد و از این طریق زمینه مدیریت فرهنگی اطلاعات محور، در تمام حوزه های ذیربط فراهم شود.

از دیگر مزایای این درگاه یکپارچه می توان به دسترسی سهل الوصول به کارنامه فرهنگی دانشجویان اساتید و دانشگاه ها اشاره کرد که می تواند قابلیت امتیازدهی و مقایسه فرهنگی میان دانشگاه ها را فراهم کند و زمینه ساز رقابت و پویایی فرهنگی شود.

قابلیت ها و امکانات مدیریت و نظارت فرآیند برگزاری رویدادها: *قابلیت نمایش مشخصات تمام رویداد های انجام شده و در حال برگزاری تشکل ها و گروه های دانشجویی *قابلیت ثبت محتوای رویدادهای برگزار شده و دسترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه درگاه جامع فرهنگی وزارت علوم رونمایی شد

سامانه درگاه جامع فرهنگی وزارت علوم رونمایی شد