مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-28ورزشي

نخستین مرکز انتخاب همسر در اصفهان شروع به کار کرد


پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای ماده 37 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی در مرحله نخست 50 مرکز در کشور مجوز فعالیت گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  مرکز انتخاب همسر هم ره با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مرضیه استکی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از فعالان و کنش گران حوزه ازدواج و خانواده افتتاح شد.

این مرکز با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ورزش و جوانان به عنوان نخستین مرکز دارای مجوز در زمینه انتخاب همسر در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.

پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای ماده 37 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی در مرحله نخست 50 مرکز در سطح کشور مجوز فعالیت گرفتند.

در  این مراکز مشاوره های قبل ازدواج تا پس از عقد و زندگی زناشویی ادامه دارد وجه تمایز این مؤسسه با دیگر مراکز، همسان گزینی، ارزیابی و مداخله در حوزه توانمندسازی و مهارت افزایی فرد قبل از ورود به ازدواج است.

در حال حاضر 400 مرکز انتخاب همسر در سطح کشور در صف دریافت مجوز قرار دارند و در آینده شاهد فعالیت مراکز بیشتری در سطح استان اصفهان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز انتخاب همسر در اصفهان شروع به کار کرد

نخستین مرکز انتخاب همسر در اصفهان شروع به کار کرد