مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:512023-07-17سياسي

پیش بینی 70 شعبه اخذ رأی در اردستان


مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان گفت: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیاز است تا جلسات جهاد تبیین برای روشنگری دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی برگزار شود.

- ایسنا/اصفهان مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان گفت: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیاز است تا جلسات جهاد تبیین برای روشنگری دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی برگزار شود.

حجت الاسلام مهدی رنجبر، ظهر امروز(شنبه، 26 تیرماه) در نشست خبری سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان یک نهاد انقلابی است که از روزهای ابتدای انقلاب اسلامی در کشور تأسیس شد.

وظیفه مهم شورای نگهبان نظارت بر قانون گذاری و تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان بر انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و انتخابات مجلس خبرگان نظارت می کند، افزود: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده شورای نگهبان نیست و هیچ دخالتی هم ندارد و نظارت بر این انتخابات بر عهده نمایندگان مجلس در هر شهرستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان، تصریح کرد: دفتر شورای نگهبان در شهرستان اردستان حدود 400 ناظرِ عضو دارد که این افراد در انتخابات بنا بر نیاز برای نظارت بر روند انتخابات به کار گرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 70 شعبه اخذ رأی در اردستان

پیش بینی 70 شعبه اخذ رأی در اردستان