مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-23بين الملل

نتانیاهو: بهتر است پرونده عادی سازی با عربستان محرمانه بماند


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین اظهارنظر خود درباره پرونده عادی سازی روابط میان این رژیم و عربستان سعودی خواستار محرمانه ماندن جزییات این پرونده شد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین اظهارنظر خود درباره پرونده عادی سازی روابط میان این رژیم و عربستان سعودی خواستار محرمانه ماندن جزییات این پرونده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه عبری زبان اورشلیم پست در این باره اظهار کرد: بهتر است جزییات پرونده عادی سازی روابط با عربستان چه در زمینه آینده این توافق و چه جزییات فعلی آن محرمانه باقی بماند.

وی تصریح کرد: در برهه فعلی نمی توان مشخص کرد که سعودی ها برای پیش بردن پرونده عادی سازی چه چیزی را ارائه خواهند کرد و یا تل آویو چه اقدامی انجام خواهد داد.

نتانیاهو افزود: همچنین نمی توان گفت که آمریکا در این زمینه چه اقدامی انجام خواهد داد و به همین دلیل ما خواستار محرمانه ماندن کامل این پرونده هستیم.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی پیشتر با ادعای اینکه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به نفع منطقه است، گفته بود اما ابتدا باید به موضوع فلسطین رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: بهتر است پرونده عادی سازی با عربستان محرمانه بماند

نتانیاهو: بهتر است پرونده عادی سازی با عربستان محرمانه بماند