مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-09اجتماعي

آغاز به کار 1300 معلم جدید از ابتدای مهر در گلستان


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به استخدام یک هزار و 300 معلم جدید از مهر ماه امسال گفت: این افراد پس از قبولی نهایی در آزمون آموزش و پرورش به عنوان معلم و آموزگار وارد مدارس گلستان می شوند.

- سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان صبح یکشنبه 18 تیرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در خصوص تعیین تکلیف پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت در آزمون استخدامی سال جاری آموزش و پرورش اظهار کرد: از امروز در سامانه آموزش و پرورش گلستان به پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی، آموزگار استثنایی و آموزگار عشایری) اعلام می کنیم چه زمان و در چه مکانی ارزشیابی نهایی و گزینش آن ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه سهمیه جذب نیروهای جدید در سال های گذشته 700 تا 800 نفر بوده اما این سهمیه امسال به یک هزار و 300 نفر افزایش پیدا کرده است، افزود: این جذب در دو مرحله از طریق آزمون های آموزگاری و دبیری انجام می شود.

نظری با بیان اینکه تمام مراحل ثبت نام، تاریخ آزمون و اعلام نتایج آزمون دبیری در سامانه آورده شده است، بیان کرد: این آزمون نیز مشابه آزمون آموزگاری است و تعداد 500 نفر از طریق آزمون دبیری جذب و برای مصاحبه معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 1300 معلم جدید از ابتدای مهر در گلستان

آغاز به کار 1300 معلم جدید از ابتدای مهر در گلستان