مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-01ورزشي

استفاده از ظرفیت های سرخه حصار برای اوقات فراغت تهرانی ها


شهردار منطقه 13 با اشاره به میزبانی بوستان جنگلی سرخه حصار از شهروندان در فصل تابستان از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد هادی علی احمدی با اشاره به تقویت نشاط اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی، گفت: جشنواره ای با ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی به همراه اجرای برنامه های فرهنگی و شاد توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 در بوستان جنگلی سرخه حصار همزمان با آغاز فصل تابستان برگزار شد.

  وی با بیان اینکه در نخستین گام و در دو جمعه گذشته ماه تیر این جشنواره میزبان خانواده های معظم شهدای مدافع حرم بود، افزود: شهدای مدافع حرم مایه افتخار ملت ایران هستند و بزرگداشت خانواده های این عزیزان باید در جامعه نهادینه شود.

شهردار منطقه13 اظهار کرد: در این جشنواره، 5 ایستگاه بازی و سرگرمی و تعدادی میز سلامت فعال بود و به گونه ای طراحی شده بود که همه اعضای خانواده (مادر، کودک و نوجوان) بتوانند از امکانات آن استفاده کنند و ساعات خوش و اوقات مفرحی را سپری نمایند.

علی احمدی ادامه داد: فضاهای ورزشی شامل سرسره بادی، صخره نوردی، تیر و کمان، دارت، فوتبال دستی و فوتبال، بازی های رایانه ای با عینک سه بعدی، استخر توپ برای کودکان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های سرخه حصار برای اوقات فراغت تهرانی ها

استفاده از ظرفیت های سرخه حصار برای اوقات فراغت تهرانی ها