مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-01بين الملل

غزه، فرهنگ مقاومت و دستاوردهای نظامی حماس


گردان های «القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس نمایشگاهی باعنوان «مقاومت، یک تصویر و یک یادگار» را در غزه، برگزار و توانمندی های نظامی خود را برای مردم فلسطین به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره با انتشار گزارشی که توسط یکی از خبرنگاران مستقرش در غزه به نگارش درآمده، حال و هوای برگزاری یک نمایشگاه متفاوت در غزه را روایت کرد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، با برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان  مقاومت، یک تصویر و یک یادگار دستاوردهای نظامی کتائب القسام ، شاخه نظامی خود را در معرض دید عموم فلسطینی ها قرار داد.

خانواده های فلسطینی هم از پیر و جوان تا خردسال، با شور و افتخار به این نمایشگاه آمده و عکس های یادگاری گرفتند.

نمایشگاهی جذاب، عیدی حماس به فرزندان فلسطین در ابتدای این گزارش می خوانیم: از تپانچه تا موشک، از سلاح های تک تیرانداز تا سامانه های پدافند هوایی و پهپاد، گردان های عزالدین القسام، بازوی نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس -در غزه- دست به ابتکاری زد تا مردم را از نزدیک با برجسته ترین دستاوردهای نظامی و تسلیحات جدید خود آشنا کند.

برخی از ناظران می گویند جنبش حماس آن چه را که تسلیحات ساخت القسام نامیده می شود، در معرض دید فلسطینی ها قرار داده و در رویدادی به نام مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه، فرهنگ مقاومت و دستاوردهای نظامی حماس

غزه، فرهنگ مقاومت و دستاوردهای نظامی حماس