مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-20سياسي

تبلیغ اولویت اول طلاب در ماه محرم است


نماینده ولی فقیه در مازندران تبلیغ و روایتگری درست را اولویت اول طلاب در ماه محرم بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر پنجشنبه در جمع طلایه داران جهاد تبیین و تبلیغ در امامزاده عباس (ع) ساری ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: در روضه خوانی، ابلاغ، روایتگری درست و رساندن پیام هدف است از این رو تبلیغ، اولویت اول حوزه های علمیه و طلاب است.

آیت الله محمدی لایینی بااشاره به برپایی نماز جماعت در هزار و 700 مسجد استان افزود: میانگین کشور در برگزاری نماز جماعت در کشور 45 درصد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسجد پایگاه تبلیغ است، افزود: ما در تبلیغ معمولاً موضع دفاعی داریم در صورتی که باید موضع تهاجمی داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به بهره گیری از ابزارهای تبلیغ گفت: با همه ضعف ها و کاستی ها توانستیم در مقابل نظام استکباری فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای عرب بایستیم با اینکه ابزارهای رسانه، مادیات و پشتیبانی های ما با آنها قابل مقایسه نیست چون راه و مکتب ما حق بوده همین بزرگترین عامل پیروزی ما است.

آیت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه همه ما باید پای علم و پرچم امام حسین (ع) بایستیم، گفت: شیعه انگلیسی بودن بدترین دشمنی با امام حسین (ع) است وما که شیعه علوی هستیم باید قرص و محکم پای ارزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ اولویت اول طلاب در ماه محرم است

تبلیغ اولویت اول طلاب در ماه محرم است