مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-26اقتصادي

انتقاد نماینده قائمشهر از کاهش مالیات بر ارزش افزوده واردات برنج


نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قیمت تولید هر کیلو برنج برای کشاورز بیش از 57 هزار تومان است اما در استان های شمالی برنج را کمتر از 50 هزار تومان از کشاورز خریداری می کنند.

- نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قیمت تولید هر کیلو برنج برای کشاورز بیش از 57 هزار تومان است اما در استان های شمالی برنج را کمتر از 50 هزار تومان از کشاورز خریداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال علیپور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات برخی از کالاهای اساسی در تذکری بیان کرد: کشاورزان ما با مشکل مواجه هستند، امروز یک کیلو برنج برای کشاورز بیش از کیلویی 57 هزار تومان تمام می شود اما برنج کشاورز را در شمال کشور کمتر از 50 هزار تومان خریداری می کنند.

نماینده قائمشهر در ادامه اظهار کرد: ما برای خودرو، مجوز واردات خودرو می دهیم اما دولت بیش از 170 درصد عوارض گمرکی تعیین می کند اما برای امنیت غذایی که کشاورز در آن نقش موثری دارد امروز به دنبال کاهش مالیات بر ارزش افزوده واردات بوده تا دو الی سه میلیون تن برنج وارد شود و کشاورز داخل نابود گردد.

مردم شمال کشور نگران و ناراحت هستند چه جایی قرار است برای کشاورز تصمیم گیری شود؟ عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده قائمشهر از کاهش مالیات بر ارزش افزوده واردات برنج

انتقاد نماینده قائمشهر از کاهش مالیات بر ارزش افزوده واردات برنج