مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-19فرهنگي

معاونت سیما: شبکه یک در ایام تاسوعا و عاشورا «مختارنامه» را روی آنتن خواهد برد


برای امسال شبکه یک سیما در ایام تاسوعا و عاشورا دو فیلم را که برشی از سریال مختارنامه است روی آنتن خواهد برد، البته امکان تماشای کامل سریال مختارنامه در تلوبیون و فضای مجازی فراهم است، - خبرگزاری فارس - گروه رادیو و تلویزیون: مجموعه تاریخی - مذهبی مختارنامه از جمله تولیدات الف ویژه مرکز سیما فیلم در دهه 80 بود که برای نخستین بار مهرماه سال 1389 به کارگردانی داوود میرباقری از تلویزیون پخش شد.

 فیلمبرداری این سریال به عنوان ششمین اثر میرباقری پس از مجموعه هایی همچون امام علی(ع) و معصومیت از دست رفته، از سال 1383 آغاز شده بود و در سال 1388 به پایان رسید.

سریال مختارنامه که با گذشت 13 سال از نخستین پخش آن، بارها از قاب شبکه های مختلف سیما روی آنتن رفت، همواره مورد اقبال و توجه مخاطبان خصوصا در ایام ماه محرم و صفر قرار گرفته بود.

در طی این سال ها نیز مجموعه ای با مضامین عاشورایی در قالب فیلم و سریال تولید نشد و همین موضوع علتی بود تا مختارنامه همواره گزینه پخش شبکه های تلویزیون باشد.

  داوود میرباقری پیشتر در گفتگویی درباره مختارنامه گفته است: در مختارنامه من دقیقا می دانستم چه خواهم کرد و با چه مشکلاتی روبرو خواهم بود.

لذا تصاویر کربلا را کمتر پرداخته بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت سیما: شبکه یک در ایام تاسوعا و عاشورا «مختارنامه» را روی آنتن خواهد برد

معاونت سیما: شبکه یک در ایام تاسوعا و عاشورا «مختارنامه» را روی آنتن خواهد برد