مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-20سياسي

واکنش تند معاون استاندار گلستان به نطق نماینده آزادشهر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با انتقاد از نطق نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، گفت: شما حق ندارید فقدان توانایی خود در خدمت به مردم را به پای دولت صادق الوعد بگذارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد دهنوی شامگاه پنحشنبه 29 تیرماه در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه این استان برگزار شد در واکنش به نطق نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: شما تنها نماینده مردم استان بودید که در مجموعه وزارت نیرو بوده و مردم منطقه شما با مشکل آب مواجه هستند که بیانگر ضعف و عدم کارایی شماست و حق ندارید آن را به پای دستگاه های اجرایی بنویسید.

وی با اشاره به اینکه 20 ماه در برابر عملکرد و رفتارهای خارج از چارچوب شما سکوت اختیار کرده ایم، گفت: هیچ نقطه پنهان و سیاهی در کارنامه دستگاه های اجرایی استان وجود نداشته و تمامی اقدامات و فعالیت ها را در سامانه شفافیت قرار داریم.

عمکرد تبصره 16، عملکرد تبصره 18، تسهیلات رونق تولید و تمام اقدامات ما در اتاق شیشه ای قرار دارد و این حد از شفافیت در تاریخ استانداری بی سابقه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه ما در عملکرد خود آخرتمان را با دنیا معاوضه نکرده ایم، بیان کرد: امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند معاون استاندار گلستان به نطق نماینده آزادشهر

واکنش تند معاون استاندار گلستان به نطق نماینده آزادشهر