مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-17سياسي

تخلیه و پلمب یک سوم از ساختمان های ناایمن پایتخت به پیشنهاد قوه قضاییه


رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه تعداد ساختمان های ناایمن در تهران از 129 به 93 مورد رسیده است، گفت: پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و پلمب یک سوم از این ساختمان هاست که به لحاظ سازه ای نیز ناایمن تشخیص داده شده اند.

- رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه تعداد ساختمان های ناایمن در تهران از 129 به 93 مورد رسیده است، گفت: پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و پلمب یک سوم از این ساختمان هاست که به لحاظ سازه ای نیز ناایمن تشخیص داده شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بابایی با بیان اینکه در مصوبه توسعه و بهبود خدمات آتش نشانی، فرایند ایمن سازی ساختمان ها تعیین تکلیف شد، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه مقرر شد این فرایند توسط مناطق 22 گانه صورت بگیرد.

رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در گذشته این مراحل صرفاً توسط سازمان آتش نشانی پیگیری می شد و مناطق نیز کمیته ایمنی داشتند که سازمان آتش نشانی را همراهی می کردند؛ اما در لایحه توسعه و بهبود خدمات آتش نشانی به دلیل اینکه تا این لحظه 33 هزار ساختمان ناایمن(به لحاظ جمیع موارد) شناسایی شده، مناطق موظف شده اند تمامی مراحل الزام مالکین به ایمن سازی را پیگیری کنند و در صورت نیاز در مراجع قضایی نیز برای این ساختمان ها پرونده تشکیل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و پلمب یک سوم از ساختمان های ناایمن پایتخت به پیشنهاد قوه قضاییه

تخلیه و پلمب یک سوم از ساختمان های ناایمن پایتخت به پیشنهاد قوه قضاییه