مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-10سياسي

طرح حامیم با حضور 350 دانشجوی البرزی اجرا می شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های البرز گفت: طرح حامیم 2 از به مدت یک هفته با حضور بیش از 350 دانشجو از دانشگاه های سراسر استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های البرز تصریح کرد: این طرح سه دوره دانشگاهی که طرح فعلی است، سپس استانی با حضور در شهرستان صحنه کرمانشاه و در نهایت کشوری با حضور دانشجویان در شهر مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این طرح سه هدف شناسایی و جذب فعالان سیاسی و فرهنگی، شناسایی توانمندی در عرصه اخلاق، معرفت و مهارت های فرهنگی و در نهایت ساماندهی، آماده سازی و شبکه سازی صورت می گیرد تا این دانشجویان اهداف فرهنگی دانشگاه را پیش ببرند.

ابراهیم زاده گفت: امسال سال دوم اجرای این طرح در دانشگاه های سطح استان است که با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه های برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در مرحله اول دانشگاهی طرح حدود 600 نفر از دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان حاضر بودند و در مرحله استانی طرح از امروز و به مدت هفت روز با حضور 350 نفر از برگزیدگان استانی طرح در شمیرانات تهران برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های البرز متذکر شد: قرار است دو روز پایانی این طرح با حضور دانشجویان حاضر در دوره و با حضور اساتید برتر حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حامیم با حضور 350 دانشجوی البرزی اجرا می شود

طرح حامیم با حضور 350 دانشجوی البرزی اجرا می شود