مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-26سياسي

آزادی 11 زندانی در شاهرود در دیدار مسؤولان قضایی


زندانیان زندان شاهرود به مناسب هفته قوه قضاییه با مقامات قضایی دیدار و گفت وگو و درخواست ها و مشکلات خود را مطرح کردند که به آزادی 11 زندانی منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در ملاقات صبح امروز رییس دادگستری شهرستان شاهرود و تعدادی از مسؤولان قضایی این شهرستان با مددجویان زندان شاهرود، به تعدادی از زندانیان ارفاقات قانونی اعطا شد.

حسن کریم گشته، رییس زندان شاهرود با تبریک هفته قوه قضاییه، از حضور مسؤولان قضایی در زندان شاهرود خبر داد و گفت: در این بازدید که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد، مقامات قضایی ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان تلاش کردند تا نسبت به اعطای ارفاقات و تسهیلات قانونی به زندانیان واجد شرایط همکاری و مساعدت لازم انجام دهند.

کریم کشته با اشاره به اینکه در این دیدار با جمع کثیری از زندانیان دیدار و گفت وگو شد، خاطرنشان کرد: در این دیدار، با آزادی 11 نفر و مرخصی منجر به آزادی تعدادی دیگر موافقت شد.

رییس زندان شاهرود با بیان اینکه تسهیلات متعددی شامل مرخصی، پایان حبس، رأی باز، پابند و آزادی مشروط نیز برسی و به تعدادی اعطا شد، عنوان کرد: در پایان این دیدار و بازدید به بیش از 160 نفر در هفته قوه قضاییه مرخصی گرفتند و 14 نفر نیز با دریافت پابند به آغوش خانواده بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 11 زندانی در شاهرود در دیدار مسؤولان قضایی

آزادی 11 زندانی در شاهرود در دیدار مسؤولان قضایی