مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-04سياسي

سود بالای تسهیلات بانکی بلای جان تولیدکنندگان شده است


نرخ سود تسهیلات بانکی، نحوه بازپرداخت و برخی مشکلات زیرساختی که در داخل شهرستان قابل حل است بلای جان تولیدکنندگان شده و باید این موانع رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد معلمی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: امروز در این بازدید با انبوهی از مشکلات واحدهای تولیدی آشنا شدیم و به عنوان نهاد امامت جمعه وظیفه داریم که از مسئولان و مدیران مربوطه بخواهیم مشکلات و موانع تولیدکنندگان را تا سطح ملی پیگیری و رفع کنند.

امام جمعه تربت حیدریه مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی را نرخ بالای سود تسهیلات بانکی و نحوه بازپرداخت آن و همچنین برق و برخی زیر ساخت ها عنوان کرد و افزود: در حوزه تسهیلات ضمن آنکه قوانین داخلی بانک ها و بروکراسی اداری آن زمان بر شده، نرخ سود و همچنین نحوه بازپرداخت آن بلای جان تولیدکنندگان شده و این در حالی است که یک واحد تولیدی تا بخواهد به مرحله تولید و فروش و درآمدزایی برسد یک بازه زمانی مناسب می خواهد و چگونه می تواند تسهیلات را شش ماهه پرداخت کند.

وی گفت: طوری که تولید کنندگان عنوان می کنند بخش عمده یعنی 70 درصد مشکلات داخل شهرستان قابل حل است و ما از فرماندار و بخصوص نماینده مجلس تقاضا داریم در حوزه قانونگذاری و پیگیری در وزارتخانه ها و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود بالای تسهیلات بانکی بلای جان تولیدکنندگان شده است

سود بالای تسهیلات بانکی بلای جان تولیدکنندگان شده است