مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-09اقتصادي

منتخبان رویداد تخصصی فرصت های سرمایه گذاری سیستان وبلوچستان معرفی شدند


رویداد تخصصی فرصت های سرمایه گذاری با هدف ارائه ایده های نوآورانه و دانش بنیان برای جذب سرمایه گذاری در مجموعه پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان با معرفی منتخبان به کار خود پایان داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رویداد تخصصی فرصت های سرمایه گذاری با هدف ارائه ایده های نوآورانه و دانش بنیان برای جذب سرمایه گذاری در مجموعه پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان با معرفی منتخبان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در این رویداد سرمایه گذاری تیم های استارتاپی با هدف جذب سرمایه گذار، ایده های خود را ارائه و مورد بررسی تیم داوری تخصصی قرار گرفت که در این رویداد امکان مشاوره با راهبران حوزه فعالیت و شبکه سازی با سایر فعالان اکوسیستم ها در سطح کشور نیز برای شرکت کنندگان فراهم شد.

بر اساس این گزارش برخی از تیم های سرمایه گذاری مانند نیک اندیش کارایا، شرکت سرمایه گذاری شناسا، موسسه ابتکار و توسعه نوید در این رویداد حضور داشتند که در مجموع از میان کلیه طرح های ارائه شده در نهایت 14 تیم در حوزه های آب، نانو مواد، قطعات صنعتی، تجهیزات پزشکی، دارو و گیاهان دارویی و انرژی به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در حضور سرمایه گذاران به ارائه طرح های کسب و کاری خود پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان رویداد تخصصی فرصت های سرمایه گذاری سیستان وبلوچستان معرفی شدند

منتخبان رویداد تخصصی فرصت های سرمایه گذاری سیستان وبلوچستان معرفی شدند