مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-20سياسي

اهداف حکومت اسلامی و تکلیفی که مسئولان دارند


رییس بسیج اساتید چهارمحال وبختیاری گفت: پاسداری از حقوق فردی و اجتماعی افراد و نیز از بین بردن زمینه های فساد و برپاداشتن و گسترش ارزش ها از دیگر اهداف حکومت اسلامی است که مسئولان در این زمینه دارای تکلیف هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس بسیج اساتید چهارمحال وبختیاری گفت: پاسداری از حقوق فردی و اجتماعی افراد و نیز از بین بردن زمینه های فساد و برپاداشتن و گسترش ارزش ها از دیگر اهداف حکومت اسلامی است که مسئولان در این زمینه دارای تکلیف هستند.

  احمدرضا بسیج عصر روز گذشته، 28 تیرماه در کارگاه نقش حکمرانی خوب در کارآمدی دولت ها که به همت جهاد دانشگاهی و بسیح اساتید استان برگزار شد با اشاره به اینکه اکنون در بهترین جایگاه انقلاب اسلامی هستیم که قرار است زمینه سازی برای ظهور کند، اظهار کرد: تلاش و کوشش، مسئولیت پذیری و حکمرانی ما قرار است به بهترین واقعه تاریخ بشری و نتیجه خلقت و هدف اصلی برسد که همان ظهور منجی عالم و زمینه سازی برای کمال انسان ها است.

عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان بیان کرد: ما فراهم آورنده و سازنده تمدن نوین اسلامی یعنی نرم افزار و سخت افزار لازم برای ظهور هستیم و برای این مهم، اینکه صرفاً بنشینیم و دعای فرج بخوانیم کفایت نمی کند بلکه باید کار و تلاش برای ساخت تمدن اسلامی را پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف حکومت اسلامی و تکلیفی که مسئولان دارند

اهداف حکومت اسلامی و تکلیفی که مسئولان دارند