مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-20اجتماعي

1300 زوج گیلانی متقاضی فرزندخواندگی


مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه 1300 زوج پشت نوبت متقاضی فرزندخواندگی هستند، گفت: سال گذشته 40 کودک توسط خانواده های متقاضی به فرزندخواندگی پذیرفته شدند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه 1300 زوج پشت نوبت متقاضی فرزندخواندگی هستند، گفت: سال گذشته 40 کودک توسط خانواده های متقاضی به فرزندخواندگی پذیرفته شدند.

سید مهدی خدمت بین دانا امروز در جمع خبرنگاران، وضعیت استان گیلان از حیث سالمندی را بحرانی دانست و اظهار کرد: پنجره جمعیتی گیلان 15 سال زودتر از کشور بسته می شود.

وی فرمانداری و شهرداری را متولی جمع آوری متکدیان دانست و افزود: هم اکنون حدود 600 نفر از معتادان متجاهر در مراکز نگهداری بهزیستی استان هستند که زیر 200 نفر در مرکز ماده 16 لاکان رشت و مابقی در کمپ های بهزیستی نگهداری می شوند.

مدیرکل بهزیستی گیلان مقابله با تکدی گری و کودکان کار را بیشتر فرهنگی دانست و تصریح کرد: متاسفانه کودکان کار در حال تبدیل شدن به مکدی هستند و در حال حاضر 113 کودک کار داریم که دارای سرپرست هستند.

خدمت بین دانا، موسسات خیریه نگهداری کودکان کار را دارای مددکار و روانشناس جهت تربیت این کودکان دانست و عنوان کرد: در گذشته کودکان کار تابستان خود را در کارگاه های مهارتی می گذراندند و بهزیستی برای جلوگیری از کودک آزادی و دریافت دستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 زوج گیلانی متقاضی فرزندخواندگی

1300 زوج گیلانی متقاضی فرزندخواندگی