مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12سياسي

جوکار: همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم پیگیری می شود


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین در برنامه هفتم توسعه کشور پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد صالح جوکار در همایش زمزمه محبت که به منظور تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش استان برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم در برنامه هفتم توسعه موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین پیگیری شود و مجلس نیز تصویب خواهد کرد.

وی با بیان این که طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین یکی از مطالبات مهم فرهنگیان است، افزود: هم اکنون در کمیسیون تلفیق، نمایندگان مجلس به دنبال تحقق طرح همسان سازی حقوق در برنامه پنج ساله هفتم توسعه هستند.

 نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید شرایط به نحوی باشد که بازنشستگان بتوانند 90 درصد حقوق شاغلین را دریافت و از آن بهره مند شوند، گفت: تفاوت حقوق شاغلین با بازنشستگان زیاد است و این تفاوت ناترازی در پرداخت حقوق عادلانه نیست و باید در برنامه هفتم توسعه حکم شفافی در زمینه همسان سازی در نظر گرفت.

جوکار با اشاره به این که رییس جمهوری بر اینکه نظام پرداخت حقوق در کشور عادلانه نیست اذعان دارد تصریح کرد: نمی گوییم طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین به صورت 100 در صد هم تراز شود اما باید عادلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم پیگیری می شود

جوکار: همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم پیگیری می شود