مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-14فرهنگي

طنز گل آقا نقطه عطف طنز تاریخ ایران است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه طنز گل آقا نقطه عطف و دوران طلایی طنز در کشور است، گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد طنز گل آقا نجیب بودن و حکیمانه بودن آن است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در اختتامیه هفتمین جشنواره طنز و رسانه طنزپهلو در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر با بیان اینکه جشنواره هایی مثل طنز پهلو باید بصورت ملی برگزار شود، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی به صورت ملی به شناسایی چهره های علمی و فرهنگی برای نسل جدید کمک می کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به برپایی باشکوه جشنواره طنز پهلو در سال های آینده، افزود:  دستورات لازم برای ملی شدن این جشنواره صادر شده و باید در زمان مناسب اجرایی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش ایجاد شور و نشاط در جامعه گفت: جامعه به طنز و نشاط احتیاج دارد، لذا برپاییجشنواره هایی مثل طنزپهلو باید با دبیر خانه دائمی و در فومن برگزار شود.

اسماعیلی، قدمت و پیشینه طنز در کشور را بسیار تاریخی دانست و بیان کرد: بعد از حوزه ادبی حوزه طنز و رسانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی، با تاکید بر اینکه طنز گل آقا نقطه عطف و دوران طلایی طنز در کشور است، تصریح کرد:  یکی از ویژگی های منحصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنز گل آقا نقطه عطف طنز تاریخ ایران است

طنز گل آقا نقطه عطف طنز تاریخ ایران است