مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-13سياسي

جذب 402 حامی جدید در پویش «به عشق علی (ع)» در استان زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح پویش به عشق علی (ع) 402 حامی جدید در استان زنجان جذب و شمار حامیان به 30 هزار و 427 نفر رسید.

- زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح پویش به عشق علی (ع) 402 حامی جدید در استان زنجان جذب و شمار حامیان به 30 هزار و 427 نفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح اله صالحی روز پنج شنبه گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت پویش به عشق علی (ع) به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 4 هزار و600 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: در قالب اجرای طرح پویش به عشق علی (ع) 402 حامی جدید در استان زنجان جذب و شمار حامیان به 30 هزار و 427 نفر رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه طیح اکرام ایتام از سال 78 در حال اجراست، افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی اقدام می کنند.

صالحی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل 10 هزار تومان متقبل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 402 حامی جدید در پویش «به عشق علی (ع)» در استان زنجان

جذب 402 حامی جدید در پویش «به عشق علی (ع)» در استان زنجان