مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-18سياسي

نماینده ولی فقیه در مازندران: نیاز به انقلاب اداری داریم


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سالم سازی محلات باید در اولویت باشد، گفت: ساختار اداری در بساری از مواقع ناکارآمد است که در این زمینه نیاز به انقلاب اداری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات محلات مازندران در کلارآباد با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: سهم مازندران با 4هزار و 660 مسجد، در اقامه نماز جماعت 42درصد بود، که متوسط کشوری 45 درصد است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مساجد را مغفول و متروک گذاشتیم، گفت: با توجه به ظرفیت حضور روحانیون در مازندران می توان مساجد بیشتری را برای برپایی نماز جماعت فعال کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت پیاده سازی جریان محلات مهدوی در مازندران، خاطرنشان کرد: باید محلات را از مسجدمحوری به خانه مهدوی تبدیل کنیم.

محمدی لایینی با هشدار اینکه امروز دچار فتنه بزرگ اجتماعی و فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: راه برون رفت از فتنه حاضر تبعیت از رهبری و ولایت است.

وی با اعلام اینکه فتنه امروز باید جدی گرفته شود، گفت: در ایام محرم این فتنه شاید به رویایی و تقابل، دهن کجی و توهین به مقدسات و ارزش ها تبدیل شود، مسؤولان باید تدبیر کرده و فضای مراسم ها را به درستی مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در مازندران: نیاز به انقلاب اداری داریم

نماینده ولی فقیه در مازندران: نیاز به انقلاب اداری داریم