مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-04سياسي

پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال وبختیاری رونمایی شد


پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال وبختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، مدیران و مسئولان استانی و اصحاب رسانه استان رونمایی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال وبختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، مدیران و مسئولان استانی و اصحاب رسانه استان رونمایی شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) 13 تیرماه در اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس یک جنگ سخت در پشت خاکریزها و کانال های دفاعی بود، اظهار کرد: امروز اما همه ما در یک جنگ نرم با دشمن در کانال فضای مجازی و رسانه قرار داریم.

وی در تبیین وظیفه ذاتی اهالی رسانه و قلم ناظر بر حق بینی، حق گویی و حق شناسی، ادامه داد: اصحاب رسانه باید با این سه نگاه قلم بزنند و مطالبه گری دلسوزانه همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد را در دستور کار داشته باشند.

اکبری با تأکید بر ثمرات و برکات برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر برای استان، بیان کرد: این رویداد بهانه ای است تا به تجلیل و تشویق کسانی بپردازیم که اخبار را دلسوزانه انتقال می دهند و در این عرصه فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال وبختیاری رونمایی شد

پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال وبختیاری رونمایی شد