مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-26بين الملل

تهیه کننده هالیوودی به دادگاه: همیشه برای نتانیاهو هدیه می فرستادم


تهیه کننده میلیاردر هالیوودی که نامش به عنوان یکی از شاهدان کلیدی پرونده فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح است، از راه دور و از محل شهر برایتون انگلیس در جلسه محاکمه او به ایراد شهادت پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پرونده فساد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از چند سال قبل در جریان بوده است.

آرنون میلشان، تهیه کننده مشهور سینمای هالیوود، از دوستان قدیمی نتانیاهو و کسی که سابقه جاسوسی برای رژیم صهیونیستی را داشته، تحولی را در این پرونده با شهادتش در جلسه محاکمه روز یکشنبه رقم زد.

این جلسه محاکمه در شهر بیت المقدس برگزار شد اما میلشان 78 ساله از محل تالاری در هتل الد شیپ در شهر برایتون انگلیس که توسط دولت رژیم صهیونیستی برای ایراد شهادت او کرایه شد، شهادت داد.

این در حالی است که همزمان با این رخداد چند نفر از مخالفان نتانیاهو در برایتون دست به اعتراض زدند.

گزارشگران و مردم اجازه ورود به جلسه شهادت میلشان را پیدا نکردند اما سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به نمایندگی از او در این جلسات ایراد شهادت که قرار است چند روز طول بکشد حضور دارد.

میلشان اعلام کرده به دلیل مشکلات سلامتی امکان سفر به اسراییل را ندارد و دادگاه به او مجوزی ویژه داد تا از شهر ساحلی برایتون در جنوب انگلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده هالیوودی به دادگاه: همیشه برای نتانیاهو هدیه می فرستادم

تهیه کننده هالیوودی به دادگاه: همیشه برای نتانیاهو هدیه می فرستادم