مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-08اقتصادي

بزرگ ترین هجوم برای تصاحب طلا آغاز می شود


9 جولای 2023 برابر با 18 تیرماه 1402، بزرگ ترین هجوم برای تصاحب طلا در اعماق دریا آغاز می شود و این هجوم نتیجه ای جز ویرانی نخواهد داشت.

- ایسنا/اصفهان 9 جولای 2023 برابر با 18 تیرماه 1402، بزرگ ترین هجوم برای تصاحب طلا در اعماق دریا آغاز می شود و این هجوم نتیجه ای جز ویرانی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، 9 جولای 2023 یک روز مهم برای اقتصاد جهانی به شمار می رود، روزی که نشان دهنده آغاز بزرگ ترین هجوم برای تصاحب طلا در تاریخ است.

به عبارت دیگر، از این تاریخ به چند شرکت این اجازه داده می شود که از وقوع فاجعه زیست محیطی سود و منفعت ببرند! در حالی که این هجوم می تواند به آسیب زیست محیطی بی سابقه ای منجر شود، به نظر می رسد تنها تعداد کمی از مردم به این موضوع توجه می کنند.

دولت انگلیس نیز در برابر این فاجعه سکوت کرده است و این سکوت می تواند بسیار خطر آفرین باشد.

برای آشنا شدن با جزییات این ماجرای قریب الوقوع، آگاهی داشتن از تاریخ و آنچه که پیش از این در این باره رخ داده، مفید خواهد بود.

در سال 1982، پس از 25 سال مذاکرات نه چندان خوشایند، سازمان ملل متحد، UNCLOS (کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره حقوق دریاها) را تصویب کرد.

درواقع، این بزرگترین شکل از حصارکشی در تاریخ بود که به واسطه آن بیش از 138 کیلومتر مربع (53 مایل مربع) از بستر دریا را به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین هجوم برای تصاحب طلا آغاز می شود

بزرگ ترین هجوم برای تصاحب طلا آغاز می شود