مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-28ورزشي

تغییر استراتژی باشگاه ورزشی ذوب آهن


مراسم معارفه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم معارفه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان صبح امروز در مجموعه ورزشی قایقرانی باشگاه ذوب آهن با حضور مدیران و معاونان کارخانه و باشگاه ذوب آهن برگزار شد.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در این مراسم اظهار داشت: ذوب آهن با پشتوانه هواداران خود و حمایت تمام اعضا و تلاشگران کارخانه می تواند نتایج مناسبی کسب کند.

وی در ادامه گفت: اگرچه ظرفیت آکادمی تیم ذوب آهن بسیار بالاست اما باید در موضوع نگه داری و یا جذب بازیکنان جدید اقدام ویژه داشته باشیم، باید روزانه 15 ساعت برای حصول نتیجه کار کنیم.

ربیعی تصریح کرد: فوتبال مقوله ای است که دستیابی به اهداف در آن مستلزم برنامه ریزی و زمان است و ما نیز از این مهم مستثنی نیستیم و برای پیشرفت تیم همه باید دست به دست هم بدهیم.

علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز اظهار داشت: ذوب آهن باشگاهی با قدمت 55 ساله و تمام انتخاب های باشگاه بر مبنای اخلاق مداری و توانایی های فنی است و انتخاب ربیعی برهمین مبنا بوده است.

وی ادامه داد: محمد ربیعی از پایین ترین رده های فوتبال شروع کرده و با توانایی خود به این جایگاه رسیده است، زمانی استراتژی باشگاه بر اساس حرکت گام به گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر استراتژی باشگاه ورزشی ذوب آهن

تغییر استراتژی باشگاه ورزشی ذوب آهن