مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:422023-07-04سياسي

گام عملی دولت سیزدهم در اجرای سیاست الگوی کشت در کشور


نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه قانون گذاری و اصلاح و بازنگری قوانین در مجلس شورای اسلامی، نگاه ما مانع زدایی برای تولیدات و حمایت از تولید و رونق اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان علی آبادکتول، رحمت الله نوروزی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر توجه به حوزه تولید و اقتصاد، نگاه ما هم در بخش قانون گذاری، اصلاح و بازنگری قوانین، حمایت از تولید و مانع زدایی در این حوزه است.

وی تصریح کرد: نگاه ما در حوزه های کشاورزی، صنعت و حتی حوزه ساختمان، باید با نگاه حمایتی، موانع مختلف در این مسیر باید رفع شود.

عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا در حوزه تولید و مشکلات بیمه ای، موانع موجود را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در کشور 11 هزارو 284 عنوان قانون داریم که برخی از این قوانین بر اساس شرایط زمان باید پالایش شود که مجلس شورای اسلامی با همکاری نمایندگان و فارغ التحصیلان دانشگاه شهیدبهشتی در حال اصلاح آن است.

نوروزی در خصوص حذف ارز ترجیحی بیان کرد: بنده با حذف یکباره ارز ترجیحی مخالف بوده و معتقد بودم این ارز باید به تدریج حذف شود و بسترهای لازم برای اقشار مختلف کارگران، مددجویان کمیته امداد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام عملی دولت سیزدهم در اجرای سیاست الگوی کشت در کشور

گام عملی دولت سیزدهم در اجرای سیاست الگوی کشت در کشور