مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-04سياسي

هر کس مردم را ناامید کند، خائن است


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه هر کس در هر جایگاهی مردم را ناامید کند، خائن است گفت: برخی به رغم مشاهده دستاوردها نه تنها حاضر نیستند به یک مورد از آنها اشاره کنند که فقط مسیر تخریب را در پیش گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا فریدونی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فامنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ضرورت امیدآفرینی در جامعه اظهار کرد: هر کس مردم را ناامید کند و بذر امید را در دل مردم بخشکاند، در هر جایگاه و شخصیتی باشد، خائن است.

وی نقد منصفانه را موجب پویایی و حیات جامعه دانست و افزود: البته مرز بین نقد و تخریب و سیاه نمایی کاملا مشخص است چراکه نقد باید سازنده و دلسوزانه است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان همدان بیان نقاط قوت را در کنار ضعف ها یک روش قرآنی عنوان کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم ابتدا به خصلت خوب امانتداری اهل کتاب اشاره می کند و می فرماید در میان اهل کتاب، کسانی هستند که اگر ثروت زیادی به رسم امانت به آنها بسپاری، به تو بازمی گردانند .

وی افزود: متاسفانه برخی به رغم مشاهده دستاوردها و عملکرد دولت و مدیران استانی نه تنها حاضر نیستند حتی به یک مورد از آنها برای ایجاد امید در جامعه و مسیر رو به رشد کشور اشاره کنند که فقط مسیر تخریب را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کس مردم را ناامید کند، خائن است

هر کس مردم را ناامید کند، خائن است