مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-09حوادث

فوت راکب موتورسیکلت در حادثه بزرگراه امام علی(ع)


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.

- رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رابعه جوانبخت افزود: در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به سمت جنوب مبارک آباد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده برخورد می کند.

وی گفت: شدت این برخورد به حدی بوده است که باعث واژگونی موتوسیکلت می گردد و در ادامه سواری پژو دیگری مجدداً با راکب موتور برخورد کرده که راننده به علت ضربه به سر متأسفانه در دم فوت می نمایند و ترک نشین به مراکز درمانی منتقل شد.

جوانبخت ادامه داد: عوامل کارشناس پلیس بزرگراه های پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی صحنه حادثه پرداخته و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

وی گفت: در این مقطع بزرگراه دارای شیب است و راننده پژو نتوانسته سرعت و وسیله نقلیه خود را کنترل کند و بشدت با موتورسواران برخورد و این حادثه تلخ را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت راکب موتورسیکلت در حادثه بزرگراه امام علی(ع)

فوت راکب موتورسیکلت در حادثه بزرگراه امام علی(ع)