مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-28سياسي

مردم منطقه هر روز با مشکلی قطعی آب روبرو هستند


نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مردم اسدآباد در حال حاضر روزی چند ساعت آب شرب ندارند، گفت: با وجود بودن اعتبار چه کسی پاسخگوی این اهمال و ترک فعل است که اکنون این مشکل گلایه مردمرا سبب شده است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مردم اسدآباد در حال حاضر روزی چند ساعت آب شرب ندارند، گفت: با وجود بودن اعتبار چه کسی پاسخگوی این اهمال و ترک فعل است که اکنون این مشکل گلایه مردمرا سبب شده است.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال گذشته قطعی های متعدد آب شرب یکی از مشکلات مهم اسدآباد بود که این مشکل برای مرتفع شدن مورد توجه و پیگیری مسئولان شهرستان قرار گرفت و طی جلسات متعددی با وزیر نیرو و معاونان وی با دستور ویژه وزیر اعتبار مناسبی از محل تنش آبی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با وجود پیگیری ها و تذکرات فراوان سال گذشته مبنی بر اینکه تابستان سال آینده اسدآباد با تنش آبی و با مشکل قطعی آب مواجه خواهد بود اما هنوز هیچ اقدامی انجام نشده و اکنون مردم شهرستان اسدآباد ساعت ها آب شرب ندارند.

سرمدی واله خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که با وجود بودن اعتبار چه کسی پاسخگوی این کوتاهی و ترک فعل است که اکنون گلایه و انتقادات مردمی را در شهرستان موجب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم منطقه هر روز با مشکلی قطعی آب روبرو هستند

مردم منطقه هر روز با مشکلی قطعی آب روبرو هستند