مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-07سياسي

مهمانی به وسعت یک ایران/ ما رهروان راه «امیر» دو عالمیم


هم زمان با عید سعید غدیر خم جای جای کشورمان میزبان برگزاری جشن های این روز فرخنده است؛ در بسیاری از استان ها مقدمات برگزاری مهمانی های کیلومتری پیش بینی شده و جشن های خیابانی برپا است.

- برخی از برنامه های عید غدیر در سراسر کشور پیاده روی سادات و مردم منطقه راوند کاشان برای پاسداشت عید غدیر خم همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم و تاکید روایات بر اطعام این روز بزرگ اظهار داشت: مواکب و هیئات مذهبی نقش بزرگی در بزرگداشت این سنت دیرینه دارند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 300 هزار پرس غذا توسط هیئات مذهبی کاشان در روز عید غدیر خم توزیع می شود، ابراز داشت: البته توزیع غذا بیش از این آمار است چراکه این تعداد پرس غذا را فقط هیئاتی که به صورت رسمی ثبت شده اند، توزیع می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه در شب و روز عید غدیر خم بیش از 500 ویژه برنامه در شهرستان کاشان برگزار می شود، گفت: این برنامه های با هدایت مجموعه های فرهنگی، هیئات مذهبی و غیره برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از سنت های حسنه روز عید غدیر خم دیدار با سادات است، افزود: دیدار یا حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی هم از ساعت 11 روز جمعه در مصلای نماز جمعه برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی به وسعت یک ایران/ ما رهروان راه «امیر» دو عالمیم

مهمانی به وسعت یک ایران/ ما رهروان راه «امیر» دو عالمیم