مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-19اجتماعي

چالوس نیازمند نگاه ملی است


فرماندار چالوس با تاکید براینکه این شهرستان در تمام فصول سال با جمعیت مسافران از پایتخت و سایر استان های کشور مواجه است، گفت: لازم است در قبال خدمات ملی که به مسافران و گردشگران داده می شود توجه و اعتبارات ملی هم به مازندران به ویژه غرب استان داده شود.

- ایسنا/مازندران فرماندار چالوس با تاکید براینکه این شهرستان در تمام فصول سال با جمعیت مسافران از پایتخت و سایر استان های کشور مواجه است، گفت: لازم است در قبال خدمات ملی که به مسافران و گردشگران داده می شود توجه و اعتبارات ملی هم به مازندران به ویژه غرب استان داده شود.

علی قاسمی شامگاه سه شنبه 27 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حوزه عمران راه، جاده چالوس به عنوان چهارمین جاده زیبای جهان و محور اصلی تردد به مازندران از محورهای گردشگر پذیر به سمت شمال است، اظهار کرد: ایمن سازی جاده چالوس در دستورکار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی افزود: در جاده چالوس 14 نقطه حادثه خیز شناسایی شد که در سفر یک روزه رییس جمهوری در افتتاح قطعه 2 آزاد راه تهران-شمال و کلنگ زنی قطعه سوم آزاد راه تهران-شمال اهمیت جاده فعلی چالوس؛ نیاز به نگاه و اعتبار ملی را به ایشان گزارش دادم که به وزیر راه و شهرسازی دستور دادند تا در این زمینه اقدام و با جدیت کار ایمن سازی جاده و نصب گالری و فنس های سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالوس نیازمند نگاه ملی است

چالوس نیازمند نگاه ملی است