مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-05سياسي

تحویل هزارمین سند تک برگ حدنگاری اراضی کشاورزی در شهرستان میناب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اهدای هزارمین سند تک برگ حدنگاری اراضی کشاورزی میناب اظهار داشت: - استاندار هرمزگان گفت: در قالب همکاری و تعامل مشترکی که میان دولت و قوه قضاییه وجود دارد اتفاقات خوبی تاکنون رقم خورده و بن بست های زیادی که دهه ها در استان وجود داشت در حال حل شدن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اهدای هزارمین سند تک برگ حدنگاری اراضی کشاورزی میناب اظهار داشت: در قالب همکاری و تعامل مشترکی که میان دولت و قوه قضاییه وجود دارد اتفاقات خوبی تاکنون رقم خورده و بن بست های زیادی که دهه ها در استان وجود داشت در حال حل شدن هستند.

وی افزود: یکی از بن بست ها اراضی مربوط به قشم بود که چند هفته قبل اتفاقات خوبی در این خصوص رخ داد، مسئله بعدی حدنگاری اراضی کشاورزی است که باید از تلاش های رییس کل دادگستری استان تشکر کنم که در این خصوص زحمات زیادی متحمل شدند.

استاندار هرمزگان گفت: مردم باید بر روی اراضی خود مالکیت ثبتی داشته باشند تا رشد بعدی در اراضی اتفاق بیفتد، دولت در تسهیلات دادن به اراضی بدون سند و مالکیت ثبتی محدودیت داشت، اما با بین اتفاق دست ما برای هزینه کرد تسهیلات برای این اراضی باز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل هزارمین سند تک برگ حدنگاری اراضی کشاورزی در شهرستان میناب

تحویل هزارمین سند تک برگ حدنگاری اراضی کشاورزی در شهرستان میناب