مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-11سياسي

حمایت 325 حامی جدید از ایتام و فرزندان محسنین کرمانی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و در قالب پویش به عشق علی 325 حامی جدید حمایت مادی و معنوی 337 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری نژاد با اشاره به برگزاری پویش به عشق علی(ع)، اظهار کرد: این پویش به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هم زمان با دهه امامت و ولایت و به ویژه در روز عید سعید غدیر سراسر استان هم زمان با کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان کرمان در این ایام با راه اندازی پایگاه هایی و هم چنین از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری اقدام به جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: در این راستا 325 حامی جدید حمایت 337 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را عهده دار شدند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 23 هزار و 795 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، خاطرنشان کرد: این ایتام و فرزندان محسنین توسط 66 هزار و 600 حامی حمایت می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ارتقاء سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام و بیان کرد: با توجه به ورود ایتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 325 حامی جدید از ایتام و فرزندان محسنین کرمانی

حمایت 325 حامی جدید از ایتام و فرزندان محسنین کرمانی